Ge dig själv en 28 dagars förbättring!

 
Har du funderar över att lägga till nya nyttiga vanor för att hjälpa din kropp att må bättre och komma mer i balans?
 
 
Det har jag!
 
Forskning visar att det i genomsnitt tar 66 dagar att lägga till en ny rutin. Så vi får se om vi kan lyckas med en Februari utmaning på 28 dagar😉
 
Vi kommer påminnas här på bloggen om vätska och vätskebalans, och förhoppningsvis kommer vi märka skillnad & få må lite bättre!
 
Varför är vätska ett mål?
 
Jo, jag dricker alldeles för lite under dagen!
Och jag tror att jag inte är ensam om det.
 
Själv blir jag törstig först under sen eftermiddag, kväll vilket gör att jag måste gå upp flera gånger under natten för att göra mig av med vätskan som jag helt uppenbart borde få i mig tidigare under dagen.
 
Med andra ord är mitt intag inte i balans med mina övriga behov, energi, sömn och vila.
 
 
 
 
Häng på du med😁
 
Gör en hälsosam insatts för dig själv, & ge kroppen den vätska den behöver när den behöver det.
 
#DrickMer!
 
Det är mitt nya mål👍🏻
 
Varm kram 
 
Lisali
 
Mer om nyttan av vätskebalans inom kort!
 
 

Kommentera här: